Saturday 12 June 2010

secara rasminya


secara rasminya aku adalah financial advisor. do you have problem with you financial, let me give you solution. :)
setelah 2minngu berkursus di KUALA LUMPUR. untuk mendapatkan teknik2 berkesan dalam membantu mereka yg menghadapi masalh dr segi pengurusan kewangan. sekarang ni aku perlu serius dalam kerjaya ku pula. semoga di permudahkan dan mencapai target yg telah pihak etiQa bagi. insyaAllah. doakan saya.

keseronokan berkursus, ala2 mcm org koprat. menginap di hotel 3 star. mandi warm water, makan yg amat sedap dan tersedia. tggl makan jak. hahaha. kehidupan ini bakal aku teruskan dgn usaha yg gigih dalam kerjaya ku. seolah aku masih bermimpi aku masok ke alam pekerjaan. thats is reality. dan ini lah sebenarnya kehidupan sebenar. :)
terima kasih ETIQA.
terima kasih MR KAMARUZAMAN.

 kenal kah dia siapa?? bob mokhtar, salu buat iklan dalam tv. seorg duda rupanya. dia juga adalah salah stu kami py trainner. dia mmg best, english dia sedap!!
i miss u!

No comments: