Wednesday 4 August 2010

saya sgt sibuk!

assalamualaikum semua. ( hahaha, tereap lagi)
lama sungguh tdk aku jenguk blog ini. ntah apa lah yg di bz kan. hehe.
ye, mmg skg sy sgt sibuk.
sibuk bekerja partime. ( hengget py pasal )
sibuk dgn program praktikal.
jumpa ibu bapa. jumpa bakal2 adik2 angkat. so far, org seremban ni peramah dan boleh bawak bebincng. ada jugak yg gatal sket lah. hahaha. biasalah 2.
biasa lah, kena sms ibu bapa, mau jumpa dorg. sms jak kesian, klo kol, kompom lah bah kredit abis. haha.
ni la masalah klo sda sms, ada jugak ibu bapa yg mao d layan terus. eee, gelik pulak aku!
duit py pasal aku layan jak, tp xla layab yg gatal2, just balas yg patut spy dia pun xterasa kan. dan besok aku akan jumpa dia. hahahahahaha.

tgok mcm mana dia and tgok hensem kah tdk. hahaha.
sbb cara dia sms mcm muda lagi and gatal2 sikit.
ok kita tgok sapa yg kenaaaaaaaaaaaa!
ok lah mo tdur dulu.
nite.

p/s : dyan, t aku bayar tag mu yaa. :)

No comments: