Tuesday 5 April 2011

sedih. sad.

baru jak td aku post di fb, begini :

Kenapa Allah cipta kesedihan? kerana Allah tahu bhw apabila hambaNYA berasa sedih, si hamba akan mengangkat tgn memohon & mengadu pd si sang pecipta. kerana si hamba tahu, tiada tempat sebaik-baik nya melain kan yang maha ESA. ;)

30 minutes ago ·  ·  · 

ini la yg aku rasa. ini lah perasaan yg aku rasa. skg. ya, skg. hari ni bukan skg. banyak perkara yg membuat kan aku sedih hari ni. aku redha.    mungkin ada sesuatu yang Allah sembunyikan untuk aku, mgkin esok, lusa, tulat, mnggu depan, bulan depan. aku harap itu. kau kena wajib tahu, apabila kau berasa sedih, kau tidak sendiri. kau sentiasa berteman, teman yg tdk pernah lupakan kau, SANG PENCIPTA. 

satu perkara yg bukan aku jangka. rambut sama hitam hati lain2. tp xpa.. Tuhan itu adil. 

interview. public bank KL. semoga ia tercipta utk rezki ku. amin. 



No comments: