Friday 7 May 2010

fun at the peak!

alhamdulillah, lama xbelog. haha. bz sikit dua tiga hari ni. biasalah pindah tempat kerja baru. hehe. kerja pun lagi rileks dan more enjoy. boleh lah, compare tempat kja sebelum ni kan, mcm mo jak kaki layan customer. bulan 6 ni start sda praktikal, dan 22 hb ni aku ada exam tajaful, mudahan lah lepas kan. oh ya, td kan aku tyme break aku p kedai ala2 runcit jugak lah, dkt dengan pusat bowling dalam jusco. then, yg jaga kedai tu cina. mmg kedai cina bah tu. hehe. pastu aku beli buah mangga yg harga seringgit tu, pastu aku duduk lah meja yg ada depan tu, aku habis kan "bekal" bihun yg syidah bawak untuk aku. lepas tu, aku tgok budak tu minum milky tea. aku pon mo order lah jugak, lepas aku order tu aku tgok the orner kedai celup sudu tu dalam gelas, gelas tu ada tulisan 'carsbegh" betul kah spelling ku tu. hantam lah, terus rasa was2 timbul, aku cakap jak ngan anti tu, "anti, i p sana kejap ea, nnt i dtg balek" padahal mo larikan diri. hahaha. mst dia tunggu2 aku tu kan, biar lah sory lah anti. hehe.



okay, baru2 ni aku p GENTING HIGHLAND. wow! best lah, lagipun first time kan pigi. soronok, dgn naik kereta kabel, yg selama ni d tgok2 jak dalam tb. hehe. and banyak lagi la, go to one utama, besar jugak shopping complexnya. xpuas juak lah sehari round, byk kedai, sudah tentu lah byk pilihan, so mereka2 yg gila shopping, better p lah one utama. ala, sebelah tv3 tu. =P



FUN AT THE PEAK!! 
FUN AT THE PEAK!!

what do you think?? ehem. ehem. 

rapikan lipatan kain ku. hehe. ada taktik nya tu. =P

2 comments:

Dyan Unnie. said...

semmat baju mu pok.

sabdaziz said...

hehe. thanks pok. sogo kihil, murah jak.