Saturday 14 August 2010

the best of maher zain

aku tdk kenal siapa kah maher zain ini. aku selalu melihat kawan2 d fb post lagu2 maher zain. first aku xberminat dan tdk mahu pun ambil tahu. ntahlah, aku ni mmg klo pasal siti nurhaliza aku akn ambil tahu. haha. sbb aku ni peminat tegar siti. ;P
so, hari ni. aku cari di google nama yg sda semakin popular ini maher zain. dia ni org lubnan. dia menyanyikan lagu2 dakwah dalam bahasa inggeris. so aku pun donlod, sbb aku mo dgr sejauh mana kesedapan suara dia ni. setelah aku dgr, fuhhhh! mmg best! syahduh je. antara lagu2 yg aku suka, THE REST OF MY LIFE. first song aku dgr. sedap weyyyh! byk lagi lagu2 nya best. jom layan.

2 comments:

Dyan Unnie. said...

ya ampun.ini rupanya maher zain.sedap plak suaranya babak.aku ingt pnyanyi melayu.astaga.mw donlot jugakla.

Anonymous said...

iya. sedap2 lagu dian.. syahdu.. hehe.