Wednesday 11 August 2010

semangat mengupdate selepas bersahur.


hari ini aku bersahur dengan nasi putih+telur sahaja. alhamdulillah, syukur, wpun dgn hanya berlaukkan telur mata itu sda cukup bg aku untuk tenaga di siang hari. hehe. sebelum sahur, aku sempat solat sunat beberapa rakaat. aku mahu mendidik diri agar lebih byk membuat amal ibadah di bulan yg mulia ini. insyaallah. dan aku berharap agar segala amalan kita semua diterima olehNYA. amin. semalam aku tdk dapat pergi tarawih kerana aku terpaksa bekerja sambilan, masok pukul6 setiap hari kecuali isnin & khamis. wpun penat aku mesti lalui nya juga. dan pagi buat appointment dgn customer. kadang2, rushing. adei, penat. tp, mst kuat semangat. terasa rugi tdk bertarawih pada malam pertama. oh ya, mo bayar tag dulu : 


ok ini bag saya! ni lah pakai kerja, pakai jalan. tp biasanya aku jalan2 xbawak beg. aku lebih selesa bawak purse dan HP saja.
saya py purse.

dan ini HP sy.

ok, ini saja yg ada dlm bag saya. :)
selamat menunaikan ibadah puasa. 

No comments: